My Birthday


Make your own Countdown Clocks

Wednesday 16 September 2009

today's journey in Pantun

Aku bangun lima pagi
Pasai nak study cilaka AV
Punya ngantuk nak tido lagi
Makan biskut minum kopi

Apa mia kopi aku still sleepy!
On9 FB bcoz im lazy
Tengok sana tengok sini goyang kaki
At the end apa pun tak study

Aku keluar awal-awal pagi
Ingat nk tengok-tengok notes lagi
Bawa motor kenot enter uni
Sticker talak what a pity

Curi masuk I hebat sekali
Aku kan kecik-kecik cili padi
Diam-diam ubi berisi
So you don’t play with me

Today second exam paper AV
Kali ini buat di new Block G
Ini first time aku step di sini
Hati gembira sangat happy

Wah fuiyo punya besar sekali
Sempoi cantik berseri-seri
Semua orang snap pics sani sini

Ada longkang kecik depan Blok G
So unik but weird la I see
Boleh la kencing si laki-laki
Buat la macam toilet sendiri

Hujan lebat sudah henti
Pasar malam aku pergi
Makan sedap suka hati
Sakit perut berak lagi

No comments:

Post a Comment